måndag 3 november 2008

Lars Eriksson, fortsätt göra det du gör!

Andra rubriker jag funderade på är ”Rädda Lars Eriksson!”, ”Bevara Lars Eriksson” och ”Förstör inte Lars Eriksson!” Jag har aldrig tidigare intresserat mig nämnvärt för Idol eller liknande program men tydligen finns en tid för allt. Och nu är tiden för mitt totala Idol-engagemang här! Anledningen heter kort och gott Lars Eriksson. En kille som kan skriva text och musik och dessutom framföra sina alster. Magic. Nej, inte trolleri. Han är magiskt bra. Jag vill köpa hans skiva! Nu! Hoppas bara att han inte blir förstörd i Idol-fabriken! Lyssna på de här låtarna så förstår du vad jag menar när jag säger att Lars Eriksson inte behöver ändra sig ett dugg. Han SKA inte ändra sig ett dugg för han är redan så bra! Lyssna!







Inga kommentarer: